Προϊόντα για λιθονία ovfl (3)

OS17 Τηλεφωνικές Γραμμές και Συστήματα Τηλεφωνίας - Τηλεφωνικές Γραμμές και Συστήματα Τηλεφωνίας

OS17 Τηλεφωνικές Γραμμές και Συστήματα Τηλεφωνίας - Τηλεφωνικές Γραμμές και Συστήματα Τηλεφωνίας

Αφορά την προμήθεια, την εγκατάσταση και τη συντήρηση ή ανακαίνιση εξωτερικών τηλεφωνικών γραμμών και εγκαταστάσεων τηλεπικοινωνιών υψηλής συχνότητας, ανεξαρτήτως της σημασίας τους, πλήρεις με κάθε σχετική οικοδομική εργασία, συμπληρωματική ή πρόσθετη, που θα πραγματοποιηθούν, ξεχωριστά από την εκτέλεση άλλων εγκαταστάσεων, σε γενικές εργασίες που έχουν ήδη ολοκληρωθεί ή είναι σε διαδικασία κατασκευής. Κωδικός:OS 17
Ανάλυση Ελαιολάδου

Ανάλυση Ελαιολάδου

Οι υποχρεωτικές αναλύσεις: Ένα κανονιστικό έγγραφο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής ρυθμίζει τις αναλύσεις των ελαιολάδων: κάντε κλικ εδώ Ένα ελαιόλαδο πρέπει να πληροί έναν ορισμένο αριθμό φυσικοχημικών παραμέτρων για να επιτρέπεται η σήμανση ως ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΠΑΡΘΕΝΟ, ΠΑΡΘΕΝΟ ή ΛΑΜΠΑΝΤΙΚΟ (ακατάλληλο για κατανάλωση στην ΕΕ). Ο κανονισμός 2568/91 της 11ης Ιουλίου 1991, που δημοσιεύθηκε στην Επίσημη Εφημερίδα των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων, παρέχει τα κριτήρια που πρέπει να τηρούνται (βλ. διάγραμμα παρακάτω). Το εργαστήριο LAHN προσφέρει τις συνήθεις αναλύσεις για τα ελαιόλαδα: δείκτης οξέος, δείκτης υπεροξειδίου, μέτρηση UVK (K270 – K232). Ένα ελαιόλαδο που χαρακτηρίζεται ως «λαμπαντίκο» είναι ακατάλληλο για κατανάλωση στην ΕΕ. Προορίζεται για λάμπες λαδιού, γι' αυτό και ο χαρακτηρισμός «λαμπαντίκο». Οι αναλύσεις K232 ΚΑΙ K270 Αυτές οι φυσικοχημικές μετρήσεις είναι αποκαλυπτικές της καλής συντήρησης των ελαιολάδων.
Ποιοτική αξιολόγηση και εμπλουτισμός αρχείων - υπηρεσίες εξερχόμενων κλήσεων

Ποιοτική αξιολόγηση και εμπλουτισμός αρχείων - υπηρεσίες εξερχόμενων κλήσεων

Η Nosycom είναι μια έμπειρη εταιρεία στον τομέα της τηλεφωνικής υποστήριξης και της offshore καταχώρισης. Αν θέλετε να αναθέσετε την τηλεφωνική σας γραμματεία, μη διστάσετε να απευθυνθείτε στη Nosycom. Οι ΜΜΕ/ΜΜΕ μπορούν να επωφεληθούν από ποιοτικές και αποτελεσματικές υπηρεσίες τηλεφωνικής υποδοχής. Η εικόνα της εταιρείας σας καθορίζεται από την πρώτη επαφή με τον πελάτη.